Opțiuni de cereale


Linia de jos Cerealele sunt un aliment de bază în gospodăriile din întreaga lume. Au trei părți: tărâța stratul exterior hrănitorgermenul embrionul bogat în nutrienți din semințe și endosperma alimentația germenilor, care are un conținut ridicat de carbohidrați de amidon. Cerealele integrale sunt pur și simplu boabe care au toate cele trei părți intacte. De obicei, sunt bogate în fier, magneziu, mangan, fosfor, seleniu, vitamine B și fibre dietetice 1. Interesant este faptul că alegerea boabelor integrale peste boabele rafinate a fost legată de riscuri mai mici de boli de inimă, diabet de tip 2, cancer și multe altele 2, 3, 4, 5.

14 alimente sănătoase cu cereale integrale (inclusiv opțiuni fără gluten)

Iată 14 alimente sănătoase opțiuni de cereale cereale integrale. Ovăz integral Ovăzul este printre cele mai sănătoase cereale integrale pe care le puteți mânca. Nu sunt împachetate doar cu vitamine, minerale și fibre, ci și în mod natural, fără gluten.

Mai mult, ovăzul este bogat în antioxidanți, în special în avenantramide. Acest antioxidant a fost legat de un risc redus de cancer de colon și scăderea tensiunii arteriale 6. Ovăzul este, de asemenea, o sursă excelentă de beta-glucani, un tip de fibre solubile care ajută la digestie și la absorbția nutrienților.

opțiuni de cereale

Doar asigurați-vă că alegeți ovăz integral, cum ar fi ovăzul tăiat cu oțel, ovăzul și ovăzul rulat. Alte tipuri de ovăz, cum ar fi fulgii de ovăz instant, sunt mai prelucrați și pot conține zahăr adăugat nesănătos.

De asemenea, sunt o sursă excelentă de beta-glucani, un tip de fibră solubilă care a fost legată de diverse beneficii pentru sănătate. Grâu integral Grâul integral este un cereal popular și incredibil de versatil.

CME introduce optiuni pentru contractele futures cu cereale din bazinul Marii Negre

Este un ingredient opțiuni de cereale în produse de copt, paste, fidea, cuscus, bulgur și semol. Deși grâul este foarte popular, este de opțiuni de cereale foarte controversat datorită conținutului de gluten. Glutenul este o proteină care poate declanșa un răspuns imun dăunător la anumite persoane 8. Cu toate acestea, dacă aparțineți majorității persoanelor care pot tolera glutenul, grâul integral este un plus excelent la dieta dvs.

Grâul integral conține întregul bob, inclusiv cojile fibroase, tărâțele și endosperma.

În schimb, grâul obișnuit este decupat de coajă și tărâțe, care opțiuni de cereale încărcate cu substanțe nutritive. Secară integrală Secară este un membru al familiei de grâu și a fost consumat de secole.

De obicei este mai hrănitor decât grâul și conține mai multe minerale cu mai puțini carbohidrați. Acesta este un motiv pentru care pâinea de secară nu crește zahăr din sânge la fel de mult decât grâu 1, 9, Cercetările arată că fibrele dietetice pot încetini absorbția glucidelor din intestin, provocând o creștere lentă, dar constantă a zaharurilor din sânge, în loc de spicuri 11, Faina de secară vine în mai multe forme, opțiuni de cereale ar fi lumina, medie, întunecată, făină de secară și pumpernickel.

Ambele soiuri ușoare și medii sunt de obicei mai rafinate și nu sunt considerate cereale integrale, în timp ce făina de secară închisă, făina de secară și făina de pompernickel sunt mai susceptibile să fie cereale integrale.

Se prezintă sub mai multe forme, dar numai făina de secară întunecată, făina de secară și făina de pompernickel sunt considerate cereale integrale.

Diferite opțiuni de cereale fierbinți fără gluten pentru a încerca - Speciale-Diete - 2021

Hrișcă Deși numele său poate încerca să te păcălească, hrișca nu are legătură cu opțiuni de cereale. Este un pseudocereal, ceea ce înseamnă că este o sămânță folosită într-un mod similar cu cerealele.

Semințele de hrișcă sunt ambalate cu nutrienți precum mangan, magneziu, cupru, fosfor, fier, vitamine B și fibre. De asemenea, sunt în mod natural fără gluten Mai mult decât atât, coaja de hrișcă este o mare sursă de amidon rezistent, care este un tip de fibre dietetice care trece la colonul tău unde îți hrănește bacteriile intestinale sănătoase Cercetările au arătat că amidonul rezistent poate îmbunătăți controlul zahărului din sânge și sănătatea digestivă și poate ajuta la pierderea în greutate și sănătatea inimii 15, Opțiuni de cereale a găti hrișcă, adăugați pur și simplu o ceașcă de boabe sâmburi la două căni de apă și duceți la fierbere.

Reduceți căldura și lăsați grătarul să se fierbe timp de minute sau până la licitație. Este, de asemenea, o bună sursă de amidon rezistent, care vă hrănește bacteriile intestinale sănătoase.

Grâu Bulgur grâu crăpat Grâul Bulgur, cunoscut în mod obișnuit sub numele de grâu crăpat, este popular în bucătăria Orientului Mijlociu. Acest bob integral este adesea adăugat în supe, legume umplute și salate, cum ar fi tabbouleh. Este pregătit similar cu orezul, dar textura sa seamănă mai mult cu cuscusul. Bulgurul este sărac în grăsimi și este ambalat cu minerale precum magneziu, mangan și fier.

Cercetările au legat aporturile mai mari de bulgur și alte cereale integrale la o mai mică inflamație și un risc mai mic de boli de inimă și cancere precum cancerul colorectal 18, Cu toate acestea, grâul bulgur conține gluten, ceea ce îl face impropriu pentru o dietă fără gluten.

Se adaugă în mod obișnuit la supe, legume umplute și salate precum tabbouleh. Cu toate acestea, este o parte a bucătăriei umane de mii de ani și este considerat un ingredient esențial în India, China, Africa, Etiopia, Nigeria și alte părți ale lumii. Meiul este incredibil de hrănitor și o mare sursă de magneziu, mangan, zinc, potasiu, fier, vitamine B și opțiuni de cereale.

De asemenea, este natural, fără gluten Cercetările au legat aportul de mei cu beneficiile pentru sănătate, cum ar fi inflamația redusă, scăderea trigliceridelor din sânge și controlul îmbunătățit al glicemiei 21, Deși este gândit ca o cereală, meiul este un bob care este clasificat ca pseudocereal. Unii cred că este o cereală cu cereale integrale, deoarece este consumată în mod similar Este incredibil de hrănitor și fără gluten.

Orz întreg Orzul este un cereal versatil care se consumă de mii de ani. Deși nu este la fel de popular opțiuni de cereale și alte cereale integrale, este incredibil de sănătos. Orzul este disponibil sub două forme principale: orz întreg sau decorticat și orz perlat. Cu toate acestea, numai orzul scobit este considerat un bob integral, deoarece este procesat minim.

Orzul scobit este bogat în minerale precum seleniu, mangan, magneziu, zinc, cupru, fier, fosfor și potasiu, precum și vitamine B și fibre Merită menționat faptul că orzul conține gluten, deci nu este potrivit pentru o dietă fără gluten.

Doar orzul întreg învelit este considerat cereal integral, în timp informații despre blockchain bitcoin sv orzul perlat este rafinat. Nutritional, spelta este similară cu grâul integral modern și o sursă bogată de mangan, magneziu, fosfor, zinc, fier, vitamine B și fibre.

Cu toate acestea, are puțin mai mult zinc și proteine, în comparație cu opțiuni de cereale integral Ca toate celelalte boabe, spelele conțin antinutrienți, cum ar fi acidul fitic, care poate reduce absorbția de zinc și fier din intestin. Aceasta nu este o preocupare mare pentru adulți pentru o dietă echilibrată, deoarece alte alimente furnizează mai mult zinc și fier, dar poate fi o problemă pentru vegetarieni și vegani. Din fericire, puteți reduce antinutrienții prin încolțirea, fermentarea sau înmuierea boabelor.

IDEI GENIALE PENTRU VACANȚE ÎN AER LIBER -- Trucuri DIY utile în călătorii, marca 123 GO! BOYS

De asemenea, este important să rețineți că ortografia conține gluten și, prin urmare, nu este potrivită pentru o dietă fără gluten. Deși conține antinutrienți, cum ar fi acidul fitic, ele pot fi reduse prin încolțirea, fermentarea sau înmuierea boabelor.

Quinoa Quinoa este un boabe din America de Sud care a fost salutat ca un aliment de ciudat. Acest bob vechi este ambalat cu mai multe vitamine, minerale, proteine, grăsimi sănătoase și fibre decât cerealele populare, cum ar fi grâu integral, ovăz și multe altele.

Quinoa este, de asemenea, o mare sursă de antioxidanți, cum ar fi quercetina și kaempferolul, care pot neutraliza molecule potențial dăunătoare numite radicali liberi.

opțiuni de cereale

Aceste molecule au fost legate de boli cronice precum inflamația cronică, bolile de inimă și cancerele 27, Acest lucru îl face o opțiune excelentă pentru vegetarieni și vegani. Deși oamenii folosesc quinoa ca cereale, este într-adevăr un pseudocereal - o sămânță similară din punct de vedere nutrițional și consumată într-un mod similar cu cerealele Deși este gândit ca o cereală, este într-adevăr un pseudocereal - o câștigurile de la distanță pe internet fără investiții care este consumată în mod similar cu boabele de cereale.

Orez brun Orezul brun este recunoscut pe scară largă ca o alternativă mai sănătoasă la orez alb. Acest lucru se datorează faptului că este opțiuni 33 bob integral, ceea ce înseamnă că conține întregul bob, inclusiv tărâțele, germenii și endospermul.

Între opțiuni de cereale, orezul alb a eliminat atât tărâțele cât și germenii. Deoarece tărâțele și germenii sunt bogate în nutrienți, orezul brun conține mai multe fibre, vitamine, minerale și antioxidanți - 3,5 uncii grame de orez brun fiert 1,8 grame de fibre, în timp ce 3,5 uncii de orez alb furnizează doar 0,6 grame de fibre 30, Orezul brun este, de asemenea, natural fără gluten, ceea ce îl face o opțiune excelentă de carbohidrați pentru o dietă fără gluten.

Cercetările au legat mai mulți compuși din acest bob cu unele beneficii impresionante pentru sănătate. În schimb, orezul alb este dezbrăcat de tărâțe și germeni, ceea ce îl face mai puțin hrănitor. Orezul brun poate reduce riscul bolilor de inimă prin diferite mijloace.

Porumb Porumb sau porumb ZeaMays este un bob integral incredibil de popular. Este o mâncare de bază în întreaga lume și cultivată în cantități mai mari decât grâul și orezul.

  1. Cereale fără gluten: Opțiuni cu fibră înaltă, cu aromă de fructe
  2. Diferite opțiuni de cereale fierbinți fără gluten pentru a încerca - Speciale-Diete -
  3. Lansari CME introduce optiuni pentru contractele futures cu cereale din bazinul Marii Negre Operatorul bursier american CME Group va introduce luna viitoare optiuni -options- pe contractele futures pentru graul si porumbul provenite din regiunea Marii Negre, in incercarea de a dezvolta si mai mult tranzactiile cu derivative care vizeaza aceasta zona importanta pentru exportul de cereale, transmite Reuters.
  4. CME introduce optiuni pentru contractele futures cu cereale din bazinul Marii Negre - reparam-electrocasnice.ro
  5. 14 ALIMENTE SĂNĂTOASE CU CEREALE INTEGRALE (INCLUSIV OPȚIUNI FĂRĂ GLUTEN) - FITNESS -

Porumbul integral, neprocesat, are un conținut mare de mangan, magneziu, zinc, secret asupra opțiunilor binare, fosfor, potasiu, vitamine B și antioxidanți. Porumbul conține luteină și zeaxantină, care sunt antioxidanți abundenți în porumb galben.

opțiuni de cereale

Mai multe studii au descoperit o legătură între acești antioxidanți și un risc mai mic de degenerare maculară și cataractă, două cauze principale ale orbirii 34, Mai mult, porumbul conține o cantitate bună de fibre.

Opțiuni de cereale antioxidanți de interes sunt luteina și zeaxantina, care au fost legate de un risc mai mic de anumite boli ale ochilor care pot provoca orbire. Popcorn Popcorn este unul dintre cele mai sănătoase alimente pe care le puteți mânca. Este un tip special de porumb care apare la căldură mare.

opțiuni de cereale

Sâmburii de porumb conțin o cantitate minusculă de apă, care se transformă în abur atunci când este încălzit și determină explozia sâmburelor Majoritatea oamenilor nu își dau seama că popcornul este un aliment cu cereale integrale. Este bogat în nutrienți importanți precum mangan, magneziu, zinc, cupru, fosfor și multe vitamine B Este cel mai bine pregătit pe aragaz sau într-un air-popper.

CME introduce opţiuni pentru contractele futures cu cereale din bazinul Mării Negre

Evitați să cumpărați pungi cu microunde preambalate cu floricele, deoarece acestea pot conține substanțe chimice potențial dăunătoare 38, În plus, unele soiuri preparate din comerț pot fi înlăturate în cantități mari de grăsimi nesănătoase, sare, arome artificiale sau zahăr, transformând această gustare sănătoasă în ceva foarte nesănătos. Este cel mai bine de făcut pe sobă sau într-un pop-air, deoarece floricele comerciale au adesea ingrediente nesănătoase.

opțiuni de cereale

Pâine integrală Produsele de pâine din cereale integrale sunt opțiuni de cereale modalitate ușoară de a adăuga cereale integrale în dieta ta.

Sunt disponibile pe scară largă și vin în numeroase varietăți, cum ar fi pâinea de secară, rulourile de pâine integrală, bagelele cu cereale integrale, tortilele cu cereale întregi și altele. O pâine deosebit de sănătoasă este cea a Ezechiel, care este obținută dintr-o varietate de boabe integrale, cum ar fi grâu, mei, orz și vrăji, precum și mai multe leguminoase. Ba mai mult, boabele și leguminoasele din această pâine sunt încolțite, ceea ce înseamnă că au fost înmuiate în apă, permițându-le să germineze.

Aceasta crește conținutul de nutrienți și reduce antinutrienții care se găsesc în mod obișnuit în cerealele integrale Un lucru de remarcat este faptul că multe pâine integrale sunt făcute din boabe de grâu care au fost pulverizate, ceea ce diminuează efectele benefice ale boabelor integrale.

Cereale fără gluten: Opțiuni cu fibră înaltă, cu aromă de fructe

Deci, dacă achiziționați pâine cu cereale integrale, cel mai bine este să le alegeți pe cele cu semințe sau semințe vizibile. Asigurați-vă că selectați pâine cu semințe vizibile sau semințe, deoarece sunt mai hrănitoare. Paste cu cereale integrale și grâu integral Pastele cu cereale integrale sunt făcute din întregul grâu de grâu.

Acesta este motivul pentru care au mai multe vitamine, minerale și fibre decât pastele obișnuite.